vrijdag 2 oktober 2009

hexagon






Nu ik een blog ben begonnen begrijp ik eruit dat je hem ook moet bijhouden. Ik heb er een nieuwe hobby bij Hexagon. Heb 160 gr. wit papier gekocht en heb daar hexjes van 5 cm doorsnee op geprint. Onder het tv kijken knip ik deze 6 hoekjes uit. Vindt het ontspannend om te doen. Daarna ga je deze hexjes met stof bekleden. Nadat ik er ettelijke bekleed heb komt het volgende probleem om de hoek kijken en dat is WAT NU.............



Hoe ga ik het neerleggen. Heb dus geen idee, vind het werk leuk om te doen, maar je moet er ook wat mee. Ik heb al een aantal hexjes gemaakt en ben er mee op de grond gaan liggen stoeien. Ik heb een paar verschillende opties. Ik moet er nog maar een nachtje over slapen welke het uiteindelijk gaat worden.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie. Dit is voor mij een inspiratie bron om hier mee verder te gaan.