donderdag 7 januari 2010

Winter en alvast een beetje voorjaar

Ik ben niet zo’n wintermens. Ik vind het er buiten wel mooi uitzien hoor, en als ik binnen zit (met de kachel op 22 graden) geniet ik ook wel van wat ik buiten zie. (Echt wel)

P1010683

 

P1010687

 

P1010684 P1010682

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

De maanden januari en februari daar heb ik niet zoveel mee. Zodra het maart wordt dan kom ik weer uit mijn schulpje. Deze maanden gebruik ik wel om lekker te hobby’en. Deze aquarel die ik gemaakt heb brengt me al een beetje in de voorjaarstemming. Het 3D effect heb ik gemaakt door papieren zakdoekjes met houtlijm op waterbasis, goed verdunt met water op het aquarel papier te plakken, daarna met aquarel verf er over heen verven als alles nog nat is. Ik vind nat op nat techniek erg leuk om te doen. Het effect is altijd zo verrassend.

P1000765

Kijk uit als je de weg nog op moet, het is glad buiten.

2 opmerkingen:

  1. Januari en februari komen er altijd maar bekaaid af vind ik. Na het overvolle december, met al haar feesten, bieden januari en februari niet veel meer dan kou, grijze luchten, en de boodschap dat het nog heel lang duurt voor de lente komt!

    Prachtige aquarel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The snow is pretty it it's own way. Last year we had a lot of snow, which is unusual for here. We loved it! This year is more normal, with a mixture of a few rainy days and sunny ones too.

    I like your water color, it's nice to think of Spring coming in a few months!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie. Dit is voor mij een inspiratie bron om hier mee verder te gaan.