dinsdag 3 november 2009

Rood / Witte quilt

 

Gisteren vierkanten en cirkels uitgesneden uit de stoffen die ik op de stoffenbeurs gekocht heb. Als ik de stofjes in huis heb wil ik ook meteen beginnen.

Ik ben op de helft gekomen van de grootte van mijn nieuwe quilt. Ik heb nog 6 verschillende rood/wit tinten stoffen waar ik nog cirkels van moet snijden. Maar voor het idee heb ik hetgeen wat ik af heb even op deze wijze geordend.

 P1010262

Ben wel tevreden over het resultaat. Deze quilt bestaat uit 49 vierkanten. Het voorbeeld heb ik van de site van http://makeitawonderfullife.blogspot.com/ , daar staat een tutorial op. Heb al stoken apart gelegd voor de piano toetsen.

Ik hou jullie op de hoogte als ik weer wat blokken af heb.

Een prettige dag vandaag.

1 opmerking:

  1. hoi edith,
    wat heb je mooi gepatcht.ik vind het patch sooooooooo mooi.hoe heb je de rondjes gemaakt?

    ik moet so met je bellen.*knipoogje*

    groetjes conny

    a ja,vergeet niet oooook te quilten...*hahaha*

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie. Dit is voor mij een inspiratie bron om hier mee verder te gaan.