dinsdag 3 november 2009

Rood / Witte quilt

Het is dus echt waar. Ik ben verslaafd. Wat is dit leuk zeg om een quilt deken te maken. Vandaag weer bezig geweest met mijn rood/witte rondjes. Allemaal gesneden en op de blokken genaaid.
P1010273
Ik denk dat bovenstaande blokken patroon het uiteindelijk gaat worden. Ik laat het vanavond liggen op de grond zodat ik er af en toe naar kan kijken, en misschien nog wat blokken ga wisselen met elkaar. Even een nachtje over slapen en morgen weer met een frisse blik tegenaan kijken.
Daarna kan ik de blokken aan elkaar naaien.
P1010274
En dan moet ik tussen al mijn andere projecten nog het quilten van mijn andere deken weer oppakken. Waar haal ik de tijd vandaan!!!!!!!

6 opmerkingen:

  1. Hi! Your quilt is going to be great!! Thanks for leaving a comment on my blog, and I'd love to post a photo of your quilt when it's finished!
    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom toevallig haahah... zoals altijd even op je blog, wat een monnikenwerk en hoe krijg je de cirkels zo mooi rond!

    Het ziet er mooi uit!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi,hoi,

    junge,junge wat heb je weer getoffert(schrijf ik dat so???).
    ik vind hem echt super moooooi.
    en ik wet al warum je hem hebt laten lichen*hihihi*.
    je bent zelf op hem verlieft*knipoogje*.

    ik wens je een hell erg fijne vakantie toe.een hop dat die weeken schnell over gaan.

    groetjes conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo ik ben via via op jou blog terecht gekomen.
    Wat een mooie Rood/witte quilt, geweldig.
    Groeten Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hij wordt mooi hoor...leuke kleurtjes allemaal...lekker vrolijk!!
    groetjes Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie nu je logje pas, je bent intussen natuurlijk al veel verder ermee!!

    Mooie rondtjes ja,knap werk!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie. Dit is voor mij een inspiratie bron om hier mee verder te gaan.