zaterdag 28 november 2009

Sinterklaas krans

 

Ik had op de site van Thea zo’n leuke sinterklaas krans gezien, dus deze heb ik ook nagemaakt. Ik had alle materialen al in huis, dus zaterdagochtend lekker vroeg uit bed en aan de slag gegaan. Ik kan van alle pepernoten en schuimpjes die ik in huis heb beter een krans maken, anders eet ik alles op. (nee, nee, ik had echt niet tussen door gesnoept) Dat scheelt me in januari misschien een kilo minder die ik er af moet trainen. O,o die feestdagen ook altijd.

nov 28 2009 002

 

Ik ben ook al met een tweede bezig, hier wil ik dan een sinterklaas en wat zwarte pieten op verwerken, die had ik niet op voorraad. De krans wordt zowel aan de voor als aan de achterkant afgewerkt, want hij komt voor het raam te hangen, dan heb je aan beide zijden een mooie kant. Zodra de tweede af is zal ik een foto plaatsen op mijn blog. Dus ik hou jullie op de hoogte.

Voor iedereen nog een prettige weekend.

4 opmerkingen:

  1. hoi edith,

    ik willde hem ook na maaken.maar ik heb deze week echt geen tijd ervoor.dat moet tot het volgende jaar wachten.

    liefs conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk geworden zeg. We houden elkaar wel bezig met al die leuke dingen op de blogs. Veel plezier met je mooie krans. ik ga je blog volgen. ♥♥lijke groet van Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Edith, dat je door mij zin kreeg om ook zoiets te maken!!
    En nog leuker dat je er een link aan vast geknoopt hebt !!

    Hij ziet er goed uit, hoor!!

    Leuk om te doen he, ons hele huis rook er naar toen ik er mee bezig was!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Edith, mooie pepernoten/snoepjeskrans
    het zal wel lekker ruiken.
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie. Dit is voor mij een inspiratie bron om hier mee verder te gaan.