zondag 1 november 2009

stoffen beurs

Ben even een tijdje uit de roulatie geweest. Mexicaanse griep gehad, dus mijn weblog lag even stil. Net zoals veel dingen. Was gelukkig hersteld voor de stoffenbeurs. Geen griep die mij had tegen kunnen houden. Keek er erg naar uit.

Na eerst als een kip zonder kop in de rondte gerend te hebben, heb ik beslist om een rood witte quilt te gaan maken. Na dat ik dat beslist had was het zoeken naar stoffen die leuk met elkaar combineren. Ben uiteindelijk goed geslaagd.

P1010260
Nu moet je alleen nog de tijd vinden om er aan te kunnen beginnen. Ik heb natuurlijk nog een quilt liggen die ik af moet maken.

Ik heb nog wat leuke kinder stoffen gekocht, voor een quilt, dus ik zet mezelf weer lekker onder druk, maar goed, onder druk presteer je vaak het best.
P1010259 P1010257 P1010258
Voor bovenstaande bloemetjes stoffen daar heb ik nog geen bestemming voor, vond ze echter te leuk zodat ik ze niet kon laten liggen. Zodra ik een ingeving krijg laat ik het wel weten wat het gaat worden.

Ik hoop vanaf nu mijn blog weer vaker te updaten. Ik hou jullie op de hoogte van mijn quilt projecten

2 opmerkingen:

  1. O jee.....griep gehad? Ik ben blij dat je weer opgeknapt bent!

    Samen met Conny naar de stoffenbeurs geweest, dan zullen jullie wel veel plezier gehad hebben!!

    Leuke stofjes zie ik voorbij komen, vooral de laatste foto. Die groenige vind ik erg leuk.
    Ik ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi edith,

    na da heb ja snell je blog met de mooien stoffjes gefullt.


    groetjes conny
    will je mij laten zien hoe ik dat mit het schrijfen een de fotos kan maaken?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie. Dit is voor mij een inspiratie bron om hier mee verder te gaan.