zondag 22 november 2009

Vakantie Tenerife 2009

 

Ben er twee weken tussen uit geweest. Vakantie Tenerife. De eerste paar dagen ont stressen. Ik zeg je er zijn vervelendere plekken om dat te doen. Onze plek zag er zo uit.

050

Daarna het eiland bekijken.

We hebben de berg de Teide bezocht.  Op de heenweg zag het er nogal onheilspellend uit. De foto heb ik vanuit de auto genomen.

147

Daar aangekomen was het gelukkig mooi weer.

Achter de wolken schijnt inderdaad de zon.158

Heel indrukwekkend, en op sommige plekken lijkt het wel een maanlandschap.

We hebben echt genoten van de vakantie, heel erg veel gewandeld, 389

en vooral genieten van alle nieuwe indrukken …………………………………………………

 134  175

Niet te vergeten de mooie zonsondergang……

390

En natuurlijk…………………………………………………………………………………….

387

heb ik ook wat aan mijn verslaving moeten doen, en ik bedoel natuurlijk de hexjes.

Nu ik weer goed uitgerust ben kan ik weer mijn quilt projecten oppakken. Ik hou jullie op de hoogte.

Geniet nog even van de zondag middag, dan doe ik dat ook.

2 opmerkingen:

  1. hoi edith,

    wat heben jullie het moooooi gehad.
    nee IK ben niet JARLOERS.NEEEEEEEEEE....*grapje*
    jullie heben echt leuke dagen gehad.
    ik hop je vlug te zien!!!!!

    groetjes conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he, Tenerife. Wij zijn er enkele jaren geleden ook 14 dagen geweest. Genieten was dat.

    Leuk dat het jullie ook zo goed bevallen is!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie. Dit is voor mij een inspiratie bron om hier mee verder te gaan.