woensdag 6 januari 2010

Het blijft zo koud

Er zijn momenten dat ik het niet meer zo leuk vind. Als ik met de auto de deur uit moet, en als ik er zo lang over doe om thuis te komen, omdat je niet harder kan rijden als 40 kilometer per uur. Vandaag sneeuwde het toen ik naar huis reed, dan ben ik blij als ik thuis op de bank neerplof. Lekker een wijntje ingeschonken, maar toen ik naar buiten keek dacht ik, wat zeur je nou. Het ziet er geweldig mooi uit. Ja, ja, dat zeg ik omdat ik nu lekker op de bank zit hoor.

Ik wilde het beeld als ik naar buiten kijk toch met jullie delen.

P1010678P1010679

1 opmerking:

  1. Heej Edith, bij jullie ligt meer sneeuw als bij ons hoor!

    Al is het hier wel erg glad op sommige plaatsen!

    Het blijft voorlopig nog koud ja!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie. Dit is voor mij een inspiratie bron om hier mee verder te gaan.