donderdag 21 januari 2010

vogeltaart

 P1010725

Het weekend van 23 en 24 januari is het het jaarlijkse nationale tuinvogeltelling dag 2010.

Je kan van tevoren al vogels lokken door een paar dagen van te voren al voer te strooien.

Op de site van de tuinvogeltelling 2010 kan je lezen wat het allemaal inhoud. Ik ben al vogels aan het lokken met mijn zelfgemaakte taart. Nou maar hopen dat ik een hoop vogels in mijn tuin krijg.

Van het weekend zag ik alleen twee “rare” vogels naar de taart kijken.

P1010726

Prettige avond allemaal.

4 opmerkingen:

  1. Wat een lekkernij voor de vogels,dat word tellen, hoe heb je die roze/rode toefjes gemaakt??
    Ziet er erg lekker uit.Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi edith,
    wat schattig sooooo lief jou tartje.
    en je fotos zijn super mooi.

    groetjes en tot morgen conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi je vogeltaart, bij mij duurde het een aantal dagen voordat de vogels het gingen eten, inmiddels komen ze alleen nog voor de taart ;-)!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Esther, de toefjes heb ik gemaakt door een beetje vet in te kleuren met kleurstoffen die gebruikt worden om voedingsmiddelen mee te kleuren. Dus geheel vriendelijk voor mens en dier. Ik heb in de zijbalk een foto geplaats van de ontwikkeling van de taart, daar op kan je zien wat voor spul het is. Dank je wel voor je reactie.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie. Dit is voor mij een inspiratie bron om hier mee verder te gaan.