zondag 17 januari 2010

Ketting met vilten bal

Zaterdagmiddag nog een stuk gewandeld , het was spekglad en ijskoud. mopper, mopper, mopper. Eenmaal thuis bij de verwarming zeg je weer tegen jezelf “Humm, het was toch wel lekker buiten”. O,o, wat kan een mens toch zeuren.

Na mijn ervaring van gisteren toch maar besloten om vandaag binnen te blijven. Dat is geen straf hoor. Eerst gevilt en daarna mijn kralen bak tevoorschijn gehaald. Ik heb een hals ketting gemaakt, maar ben helemaal vergeten tussen door foto’s te maken.

De vilt bal en de roze en paarse glitterkralen heb ik zelf gemaakt, de rest van de kralen heb ik gekocht.

   P1010713

Ik ben benieuwd of jullie hem leuk vinden.

Nog een prettige zondagavond.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig, heb je de roze ook van vilt gemaakt en daarna met kraaltje versierd?
    Erg mooi!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corine, Dank je wel voor je reactie. Bij de hobby winkel kan je van die geperste wattebollen kopen. Ze zijn er in verschillende afmetingen. Ik heb er twee roze en twee paars geverfd met acrylverf. Ze zijn heel snel droog. Daarna door de lijm gerold en daarna door doorzichtige rocailles gerold. Heel simpel en een leuk resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi , leuk met eigen kralen !
    Fijne dag , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Edith. Je ketting is erg mooi geworden en leuke tip om, zoals je hier boven beschrijft met de kralen aan het werk te gaan/zijn.
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie. Dit is voor mij een inspiratie bron om hier mee verder te gaan.