woensdag 27 januari 2010

Ik heb naar een alternatief moeten grijpen

Maandag – Blokker, Action, boekenwinkels Wibra etc

Dinsdag – Intratuin, bloemsierkunst winkel, hobbywinkels etc

Woensdag – Xenos, Zeeman, bloemsierkunstwinkel, boekenwinkel etc

Ik had alle dagen het voorbeeld meegenomen. Het materiaal wat ik tegen kom is niet hetzelfde wat ik bedoel. Ik heb bij de Wibra een rol papier gevonden wat een stuk dunner is en echt minder mooi. Ik heb het gekocht terwijl ik al niet echt tevreden was. Oké, nu ligt er weer iets in de kast dat ik naar alle waarschijnlijkheid niet ga gebruiken. Alhoewel met mijn interesses kan ik er altijd wel wat mee doen. Maar goed, ik moest het vandaag af hebben dus ik baal behoorlijk.

balen

Geen idee waar dit ligt, maar ze kunnen me er zo naar toe sturen.

Dat lukt me dus nooit om het vandaag af te krijgen. Vanmiddag was ik in een bloemisterij, de verkoper stond helemaal te stuiteren toen ik het stukje papier liet zien. “Jeetje, dat dit nog bestaat”, “hoe kom je er aan, dit is zulk leuk materiaal om mee te werken”. “Tjonge, ik was dit al vergeten dat dit materiaal er was”. Ja, zegt hij, dit is zeker van 15 jaar geleden, hoe kom je er aan. Ja, ja, confronterend hoor. Ik kan dus niets weggooien, zelfs niet van die kleine stukjes papier. (het kan altijd van pas komen) Had ik het nu maar niet bewaard. Ik had ook nog crêpepapier gekocht in de boekenwinkel. Vanavond geprobeerd om daar bladeren mee te maken, maar het resultaat was erg onbevredigend.

Morgen heb ik nog een optie ik ga nog naar een hobbywinkel en een bloemisterij. Hoop dat ze het daar hebben. Wordt vervolgd………..

5 opmerkingen:

  1. Vervelend ja, het is idd al erg oud.

    Ik heb volgens mij ook nog ergens een stuk liggen, maar jij wil groen hebben, niet?

    Ik ben net2 weken geleden in Duitsland geweest winkelen, maar daar hadden ze het misschien ook nog wel.De Duitsers zijn een beetje traditioneler als wij.Een beetje degelijker, en dat bedoel ik niet verkeerd, hoor!! Kan Conny je ook niet helpen ????

    Ik ben benieuwd of je het nog zult vinden. Ik heb alles afgezocht op internet, maar geen verkoopadressen gevonden.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Thea, bedankt voor het meedenken. Aan het eind van de dag probeer ik het nog in de hobbywinkel. Ik ben daar wel eens vaker geweest en hoop dat ze dan beter altarnatief voor me hebben. Gisteren met crepepapier bezig geweest, maar het is steeds niet het resultaat wat ik wil behalen. Het is een verjaardagscadeau wat ik aan het maken ben. Wil het dus nog niet op de site zetten. Zodra het af is zet ik het op mijn blog. Ik hoop vanavond!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge wat een toestand, ergelijk is dat als je iets wil en het is niet meer te krijgen maar ergens moet er toch nog iemnad iets hebben.
    heb je al een advertentie op de marktplaats geprobeerd?
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk te lezen dat je zo druk met alles bent, ik hoop dat het allemaal gaat lukken. ben benieuwd hoe het eind resultaat is, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. maar nu is ja alles goed.....

    groetjes conny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie. Dit is voor mij een inspiratie bron om hier mee verder te gaan.