zaterdag 23 januari 2010

Vilten bloem

Weer eens lekker bezig geweest met vilten, samen met mijn kleindochter. Ik vind dit wel een leuke winterklus. In de winter heb ik altijd van die vreselijke droge handen, met deze hobby worden je handen zo zacht, door de zeep die je gebruikt. Heerlijk gewoon. Het is ook heel gezellig om dit samen te doen. Mijn kleindochter heeft de kleuren uitgezocht.

P1010694

We hebben allemaal losse onderdelen gemaakt.

P1010697

We hadden alleen geen tijd meer om hem in elkaar te zetten. Voordat je hem in elkaar kan zetten moet hij natuurlijk drogen. Het is niet voor niets natvilten. ;-)

P1010700

Ik heb hem opgestapeld zodat ze kon zien wat het uiteindelijk moet gaan worden. De volgende keer als ze komt gaat ze hem in elkaar zetten. Dan heeft ze zelf een mooie broche gemaakt. Als hij in elkaar gezet is door haar zal ik nog een foto plaatsen.

Ik ben er nu al vreselijk trots op wat ze heeft gedaan.

Allemaal een prettige zondag.

5 opmerkingen:

  1. Tot zover ziet het er al leuk uit, Edith!!
    Samen met je kleinkind iets te maken is gezellig, niet?

    Dat je van dat wolvilten zachte handen krijgt is mooi meegenomen!

    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

    Groetjes en ook voor jou een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om dit samen met je kleindochter te doen, de blaadjes zijn erg mooi geworden!
    Ben benieuwd naar het eindresultaat!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat je met je kleindochter aan het vilten ben geweest, ik ben benieuwd hoe hij er uiteindelijk er uit komt te zien.
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi edith,
    wat is het mooi geworden.
    die kleuren zij echt super.
    wat doe je ermee?

    groetjes conny

    ik ben echt happy met die neuwen flessjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!
    Ik wil ook nog eens leren vilten!

    Groetjes,
    Maureen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie. Dit is voor mij een inspiratie bron om hier mee verder te gaan.